SKRÆDDERSYET TELEPATISESSION

DIN TELEPATISESSION

Det er vigtigt at det dyr, du bestiller telepati til, er dit eget. Du skal nemlig være i stand til at kunne genkende, de oplysninger der dukker op under telepatisessionen.

Du skal desuden have mulighed for at følge op på at lave eventuelle ændringer i dit dyrs hverdag efterfølgende.

VÆLG TYPE TELEPATISESSION

1. Opkald over Messenger eller telefon - telepati via et billede af dit dyr.
  2. Hvis du hellere vil møde op fysisk på Telepatiskolen i Charlottenlund, eller måske ønsker, at Telepatiskolen møder op på din adresse, er dette også en mulighed.
  3. Skriftlig telepati via et billede af dit dyr.

Kontakten gennem et billede er lige så god
som hvis det er en session med fysisk fremmøde

OBS! Telepatiskolen påtager sig ikke telepatisk arbejde med dyr, der er forsvundet for at få dem hjem igen.

HVORDAN FOREGÅR TELEPATIEN?

• Telepatiskolen skal bruge, navn, alder og et profilbillede af dit dyr.
  • Sessionen starter med at stille ind på dit dyr via et billede og spørge det telepatisk om det har lyst til at snakke.
  • Dit dyrs personlighed bliver gennemgået, så du ikke er i tvivl om, at det er dit dyr, vi taler med.
  • Herefter vil du får svar på dine egne eventuelle spørgsmål til dit dyr.
  • Alt afhængigt af hvor lang tid du booker telepati til, kan man under telepatien lave et helbredstjek, testning af foder, adfærdsbehandling og traumebehandling.
  • Dit dyr kan blandt andet blive stillet spørgsmål til sin dagligdag,  sin eventuelle træning og i det hele taget hvilke behov og ønsker det har.
  • Du vil under telepatien også blive inddraget i dit dyrs ønsker for sit liv, så I på bedste vis, kan få jeres nye og forbedrede hverdag til at hænge endnu bedre sammen.
  • Efter telepatien, er det vigtigt, at du følger op på dit dyrs ønsker til eventuelle ændringer i jeres liv sammen.

HVORDAN SKAL JEG FORBEREDE MIG?

• Skriv dine spørgsmål ned på forhånd.
      • Dit dyr behøver ikke at være i samme rum som dig under telepatisessionen.
      • Du skal selvfølgelig være velkommen til at optage samtalen eller lave dine egne noter på, hvad der skal ske efter telepatien.

HVILKEN SLAGS SPØRGSMÅL KAN JEG STILLE?

EKSEMPLER PÅ KONKRETE SPØRGSMÅL TIL DIT DYR
      • Hvad synes du om din træning?
      • Hvad er dit forhold til din ejer, mor eller far?
      • Hvordan har din krop det?
      • Hvordan har du det, når du er alene hjemme?
      • Hvad synes du om dit foder?

PRIS + EVENTUEL KØRSEL

Kr. 250 PR. 15 MINUTTER

HVILKEN SLAGS BILLEDE SKAL JEG SENDE?

ET TYDELIGT BILLEDE AF DIT DYR

Klart og godt belyst