LÆR TELEPATI OG CLAIRVOYANCE MED DYR
HOLD

HAR DU EN GOD MAVEFORNEMMELSE?

Kender du også følelsen af, at din mavefornemmelse guider dig, måske når du fx skal tage en beslutning?

Dette er en MEDFØDT evne

Denne medfødte evne kan du også bruge til at lære at tale telepatisk og clairvoyant med dyr?

Den Holistiske Master Telepatiuddannelse
GUIDER DIG I HVORDAN DU GØR.

VI STARTER NYT HOLD  JANUAR 2024

PÅ TELEPATIUDDANNELSEN VIL DU OPLEVE
  • At blive virkelig dygtig til at bruge din følelsesmæssige intelligens på et så højt plan, at telepatisk kommunikation og clairvoyance med dyrene vil blive let.
  • At du under uddannelsen vil gennemgå en stor personlig udvikling og mærke glæden over at mestre telepatien, og gøre en kæmpe forskel i både egne og andre dyrs liv
  • At arbejde direkte med et dyrs adfærd, helbred og generelle samarbejde med dets ejer igennem telepati.
  • At du rent faktisk kan leve af din uddannelse ved at arbejde som selvstændig Holistisk Master Telepatør.
PÅ UDDANNELSEN VIL DU BLANDT ANDET FÅ
  • Skriftligt materiale.
  • 120 timers undervisning.
  • Tid til at træne mellem modulerne.
  • Sparringsgruppe.
  • 2 diplomer fra Telepatiskolen.

MASSER AF GUIDET TRÆNING AF DET TELEPATISKE SPOR

EKSAMEN, DIPLOMER OG GLADE ELEVER