HOLISTISK HESTEBEHANDLING
DIT MENTORFORLØB

Kender du det, at du til daglig mangler de rigtige redskaber til at hjælpe din hest?

Du synes måske, det er svært at gennemskue, hvilke fysiske og psykiske skavanker din hest har?

Måske har du problemer med at få din hest læsset i trailer og selvom du gør alt det rigtige, kan du både se og mærke, at din hest er utryg ved situationen.

Måske kan du fornemme, der er noget der generer din hest, og måske endda nogle tanker om hvad det er, men uanset hvad du gør, sker der ikke nogen ændring.

Du afprøver alt muligt, fordi du selvfølgelig håber, at du kan finde lige præcis det, din hest har brug for.

Det kunne være, at din hest bukker uden tilsyneladende grund.

Det kan også være, at du rider i konkurrencer, men der er et eller andet, der hindrer jer to i at præstere på højeste niveau sammen.

Du ved sikkert, at ligesom vi mennesker, kan heste også blive så nervøse og ustabile, at det påvirker deres kroppe i en sådan grad, at de ikke kan præstere i harmoni og balance.

Telepatiskolen har derfor sammensat et Mentorforløb i Holistisk Hestebehandling, hvor du er i centrum og blandt andet vil lære helt unikke behandlingsteknikker, så du i højere grad selv kan behandle din hest og måske endda arbejde med hestebehandling professionelt.