OM FILICHIA

Filichia er grundlægger af og underviser på Telepatiskolen.
Telepatiskolen har eksisteret i over 7 år og har uddannet omkring 100 elever.
Jeg underviser eleverne i blandt andet clairvoyance og telepatisk kommunikation med dyr, healing, hestebehandling (kropsbehandling).
Jeg afholder desuden en del  mentorforløb, hvor  både børn og voksne lærer selvudvikling.
Jeg er en erfaren og kompetent behandler, der sætter en ære i at lære dig, ikke kun alt om telepati, men også om hvordan du bliver en helt unik behandler, der formår at behandle alle typer dyr og mennesker professionelt

Siden 2004 har jeg taget 27 kurser og uddannelser inden for alternativ behandling og har derfor stor erfaring med hvordan alternative uddannelser foregår, samt ved hvad der virker og hvad der bestemt ikke gør.

Jeg ønsker også, på sigt, at nå ud til videnskaben med min viden og kunnen og bevise mere af det ubeviselige eller at hjælpe alle dyrene i industrien til bedre levevilkår, inden de når dødsgangen.
Telepatiskolens formål er at sprede forståelse for telepati og clairvoyance med dyr, for at lære så mange som muligt, hvad de kan bruge deres medfødte evner til, når de enten selv har et dyr, eller arbejder professionelt med dyr.
Jeg underviser også blandt andet psykologer og læger i mentorforløb, der ønsker at kunne gøre endnu mere for deres klienter, patienter, dem selv og ikke mindst deres egne dyr.
Jeg opdagede allerede som barn uendelige muligheder for at hjælpe dyr gennem telepatien.
Jeg blev hurtigt klar over, at der kunne rettes op på problemer som adfærd og sygdom, bare ved at tale telepatisk med dyrene.
I tilfælde hvor dyrlægerne ikke kunne hjælpe, kunne jeg tage telepatisk kontakt med dyrene, for at komme nærmere problemets kerne

Jeg lærte at undervise, træne, og lære fra mig og jeg fandt ud af, at jeg kunne vække telepatien i andre mennesker, uanset hvor langt de var i deres egen udvikling.

Da jeg indså at jeg ikke kunne gøre arbejdet alene, og fordi mange ønskede det samme som jeg, startede jeg Telepatiskolen.
På den måde kunne jeg udleve min drøm om at gøre jorden til et nyt og bedre sted med endnu mere kærlighed, balance og harmoni i forholdet mellem dyr, mennesker, og naturen.
Telepatiskolen uddanner og træner mennesker, der har lyst til at løfte deres intuitive evner til et nyt og endnu højere niveau.
Visionen bag Telepatiskolens Holistiske Master Telepatiuddannelse er at lære disse mennesker, at bruge telepati og clairvoyance fokuseret, med det formål at helbrede dyr og skabe mere balance og harmoni i deres liv og i deres daglige samarbejde med deres ejer.
Jeg arbejder desuden med både børn og voksne i mentorforløb, sammen med Susanne,  hvor jeg både bruger mine spirituelle evner, min psykoterapiuddannelse, min hypnoseuddannelse og mine healeruddannelser

OM SUSANNE

Susanne er coach og medunderviser på Telepatiskolen.
Telepatiskolen v/Filichia ansatte mig i 2020, da jeg var startet som selvstændig hypnotisør
Jeg deltager i undervisningen på både den Holistiske Master Telepatiuddannelse,  hestebehandleruddannelsen og healeruddannelsen.
Jeg arbejder også sammen med Filichia, i hendes mentorforløb i selvudvikling med både børn og voksne.
Jeg troede engang det at tale med dyr, krævede særlige evner. Jeg er siden da, blevet klogere og ret overvældet over hvad dyr egentlig har på hjerte og hvor let det er at ændre deres adfærd gennem telepatisk kommunikation

Hunde har altid haft en særlig plads i mit hjerte, jeg kan mærke hvordan den umiddelbare kærlighed påvirker mig, helt ind i sjælen, når jeg ser en hund.

I 2013 fik jeg den hund, jeg havde drømt om at få igennem hele livet – min lille hanhund Max, som har lært mig virkelig meget om energier, hundetræning og det at have ansvaret for et kæledyr med et stort behov for opmærksomhed, træning, god og sund mad, samt kærlighed.

Jeg følte ofte, at det var som om Max havde en masse historier på hjertet, som jeg ikke kunne gennemskue,  fordi jeg jo endnu ikke var klar over, at jeg også havde en medfødt evne til at telepatere.
Da jeg, gennem en kollega, opdagede Telepatiskolen v/ Filichia blev jeg så glad og begejstret over at læse, at alle kunne lære telepati med dyr, fordi det var en medfødt evne.

Jeg kunne derfor slet ikke vente med at få kontakt til Max gennem telepatien, så jeg aftalte en telepatisession med Filichia.
Efter første session med Filichia var jeg helt blæst bagover, det var jo rigtigt, det der med at tale telepatisk med dyr

Der var ingen tvivl, jeg skulle også lære at tale med Max, hvis det altså virkelig var muligt for MIG.
Jeg startede kort tid efter på Telepatiuddannelsen og det var blot begyndelsen på min indsigt i den spirituelle verden.

Den ene uddannelse hos Filichia afløste den anden og efter jeg havde taget 3 forskellige uddannelser på Telepatiskolen og på Københavns Hypnoseskole,  besluttede jeg mig for at sige mit job op og blive selvstændig behandler.
Jeg startede op som selvstændig hypnotisør  i 2020, lige midt i Coronadramaet og brugte meget af min tid på at koncentrere mig helt og aldeles om hypnoseklienter og diverse online videreuddannelser.

Filichia og jeg havde jævnligt kontakt og en dag ringede hun og fortalte, at stillingen som hendes personlige assistent var ledig og hun ville derfor høre, om det var noget for mig. Jeg var ikke i tvivl, men sagde med det samme ja tak.
Jeg har siden da arbejdet som medunderviser og behandler sammen med Filichia. Jeg er stadig vild med at lære mere, især indenfor det  spirituelle område, så jeg sammen med Filichia på bedste vis kan hjælpe både dyr og mennesker til et liv i endnu større balance

Vi glæder os begge til at møde dig

Vores elever udtaler