HOLISTISK HESTEBEHANDLING
DIT MENTORFORLØB

Denne uddannelse er sammensat af de allerbedste teknikker og behandlingsmetoder fra mange forskellige alternative uddannelser og er blevet kendt som en af Danmarks bedste holistiske hestebehandleruddannelser blandt vores faste klienter.

På hestebehandleruddannelsen er det også muligt at lære telepatisk helbredstjek, hvis du ønsker at arbejde med dine telepatiske evner.

DU VIL LÆRE AT BEHANDLE HESTE PÅ ET HØJT PROFESSIONELT PLAN
  • De teknikker du lærer, skaber muligheder for at du kan behandle de fleste typer skader og problematikker hos heste.
  • Du vil lære at bruge helt unikke behandlingsteknikker, som er en blanding af teknikker fra KST, osteopati, ledmobilisering og manipulation, løsning af bindevæv gennem fascial manipulation, healing, clairvoyant rådgivning til både hest og ejer, telepatisk scanning og traumeopløsning af traumer der har sat sig i kroppen, idemotorisk behandling samt kinesiologi.
    Du vil også lære at tyde termografiske billeder af hestene.
  • Du vil opdage, at behandlingsteknikkerne er nemme at udføre og skaber hurtige synlige resultater.
  • Du vil også opleve, at dine klienter kommer følelsesmæssigt tættere på deres heste.
  • Du vil gennemgå en stor personlig udvikling, både fysisk og psykisk.

Du kan rent faktisk leve af din uddannelse ved at arbejde som selvstændig Holistisk Hestebehandler

• Som selvstændig hestebehandler, vil du få rig mulighed for at hjælpe mange andre dyr og ejere.
  • Du vil under uddannelsen få fyldt din rygsæk med de mest avancerede værktøjer.
  • Vi vil fokusere på dig, dine behov og din udvikling, så du kan blive en rigtig dygtig hestebehandler.S SAMTALE MED FILICHIA HER

HESTEN MUSSE FØR OG EFTER BEHANDLING

DIT HESTEBEHANDLER MENTORFORLØB

Dit Hestebehandler Mentorforløb  er for dig, der enten har taget en eller flere af Telepatiskolens basis uddannelser, andre alternative uddannelser eller dig som måske er helt ny i hestebehandling. Du skal bare have et ønske om at udvikle din viden til at kunne behandle din egen hest eller andres heste på et professionelt niveau.

ITelepatiskolen udvikler dit skræddersyede Hestebehandler mentorforløb så du kan lære lige præcis det, der er relevant for din hest eller for din business som hestebehandler.

RAMMEN FOR MODULERNE SER SÅLEDES UD

MENTORFORLØBET

DYRS ADFÆRD

• Du vil blive i stand til at finde skjulte årsager til en hests problematiske adfærd.
  • Du vil lære at spotte mystiske symptomer og årsager til uønsket adfærd.
  • Du vil blive rustet til at finde den bedste løsning for hest og ejer, som matcher dem i en måske normalvis stresset hverdag.

DYRS HELBRED

Din medfødte evne til at mærke hesten både psykisk og fysisk, gennem din mavefornemmelse, vil du få trænet endnu mere end før.

Du vil kort sagt blive øvet i at definere en hests krop og finde frem til eventuelle skjulte helbredsproblematikker.

DIT MENTORFORLØBS VARIGHED OG PRIS

• 3 moduler/ 30 timer i alt
  • Mentorforløbet koster normalt kr. 54.000, medmindre du ønsker kr. 4000 i rabat, hvis du køber alle tre moduler på én gang.
  • Normalpris pr. modul kr. 18.000.

DINE UNDERVISNINGS DAGE OG TIDSPUNKTER

Efter aftale med dig og hesteejerne.

DINE OG ANDRE DYR

Telepatiskolen sørger for at finde 2 heste prøvekaniner til hver session.

Hvis du allerede har en hest eller to, starter vi gerne uddannelsen med den eller dem.

HVAD ER INKLUDERET I DIN PRIS?

• Al undervisning.
  • 3 certifikater inkluderet i prisen.

TELEPATISKOLENS ADRESSE

Industrikrogen 8, 2635 Ishøj.

Du lærer også at tyde termografiske billeder af hestens krop!

Et termografisk kamera kan bruges til at finde eventuelle skjulte problemstillinger i både dyr og menneskers kroppe.

HVAD ER TELEPATI og CLAIRVOYANCE?

Kort fortalt
er telepati, evnen til at kommunikere via tanker
følelser, billeder og fornemmelser.

Vores elever udtaler