HOLISTISK WEEKEND WORKSHOP
UNGEHOLD

BASIS TELEPATI OG CLAIRVOYANCE MED DYR

Er du mellem 12 - 16 år og brænder du for at lære healing, telepati og clairvoyance? så læs mere under billedet.

Hvis du er i alderen 17 år og opefter, så gå til Holistisk Weekend Workshop for voksne, ved at klikke på knappen nedenfor.

LÆS OM HVAD DU LÆRER PÅ DEN HOLISTISKE WORKSHOP FOR UNGE NEDENFOR

• Hvordan du åbner og lukker for dine medfødte telepatiske evner og skaber telepatisk kontakt til dyr.
  • Hvordan du healer dyr og mennesker ved hjælp af simple, men effektive metoder og teknikker som du kan bruge når du ønsker
  • At indhente information via clairvoyance.
  • At skabe en bedre forståelse for dig selv, dine tanker, følelser og den du er.
  • At forstå både dit eget og andre dyr bedre.
  • At blive i stand til at hjælpe dyr og mennesker til større harmoni og bedre samarbejde.
  • At udvikle din medfødte særlige evne til at kommunikere med dyr, ud fra et billede.
  • Basis telepati og clairvoyance med dyr.
  • Basis meditation.
  • Basis selvudvikling.

Du får

• 12 timers undervisning
  • Skriftligt materiale
  • Adgang til Telepatiskolens prøvekaningruppe, samt kursistgruppe
  • Et flot certifikat fra Telepatiskolen.

CLAIRVOYANCE KORT FORTALT

Ordet clairvoyance er sammensat af to franske ord, clair og voir, som betyder ”klar” og ”se”.
I dag benyttes begrebet clairvoyance dog i en noget bredere sammenhæng.
En person med clairvoyante evner kan indhente informationer om en ting, et menneske eller et sted ved hjælp af andre sanser end de gængse.

Pris kr. 4000 - Mulighed for ratebetaling

Vores elever udtaler