KAN ALLE LÆRE TELEPATI?

KUNNE DU TÆNKE DIG AT LÆRE TELEPATI?

Det vi bliver spurgt allermest om, er om alle kan lære telepati?
Svaret er ja, det kan alle og du gør det sikkert allerede i din daglige omgang med dit dyr, venner og familie, men bare på et ubevidst plan.
Måske kalder du det din mavefornemmelse, intuition, klarfølelse, clairvoyance eller noget helt femte.

Når du er sammen med dit dyr, kender du sikkert en følelse af, at du kan mærke, hvad dit dyr har brug for at lave sammen med dig i løbet af dagen.

Et andet eksempel på ubevidst telepati kunne være, at du mærker, at du tænker ekstra meget på en god ven eller et familiemedlem og får en følelse af, at du skal tage kontakt.

Det kunne også være, at du mærker dit dyrs energi, er lav eller høj, og derigennem kan fornemme, at det har brug for noget hjælp fra dig.
Gennem bevidst telepati, som Telepatiskolen underviser i, vil du lære hvordan du kan mærke dit dyr bevidst og derfor kunne kommunikere med det gennem billeder og følelser.

TELEPATI KORT FORTALT

HVAD ER TELEPATI KORT FORTALT?

Kort fortalt, så er telepati, evnen til at kommunikere via tanker, følelser, billeder og fornemmelser.

Man benytter sit hjertechakra i kombination med fokuseret tanke og følelse.

Man koncentrerer sine tanker og ”sender” både tanken og følelsen afsted til dyret.

Dyret ”sender” derefter en tanke og en følelse tilbage.