PARTERAPI MED DIG OG DIN HEST
Mentorforløb

HVAD KAN PARTERAPI GØRE FOR DIG OG DIN HEST?

Alle heste og ejere kan have gavn af parterapi med deres hest, uanset deres færdigheder eller niveau.

Parterapi kan hjælpe med at etablere et stærkere og mere tillidsfuldt forhold mellem rytter og hest, samt løse eventuelle problemer eller udfordringer, som de måtte have i deres forhold.

Det er aldrig for sent at forbedre og lære mere om sin hest, og parterapi kan være en værdifuld ressource i den forbindelse.

Din hest er et socialt dyr ligesom vi mennesker.

Når vi interagerer med hestene, bliver de nødt til at kommunikere på en måde, der er tydelig, præcis og konsekvent.

Dette kan misforstås og i nogle tilfælde give en uharmonisk følelse i dit og hestens parforhold.

Hestes natur som byttedyr gør dem følsomme overfor energier, og de er derfor meget sensitive over for alt i deres verden, også over for dig som ejer.

Da fejl og mangler i kommunikationen mellem din hest og dig hurtigt kan give problemer i jeres parforhold, kan dette forløb også hjælpe dig med at udvikle evnen til at tackle udfordringer og tage ansvar for egen adfærd.

For at have et harmonisk parforhold, kræver det at man er nærværende og bevidst om sin egen adfærd og sit kropssprog.
    Heste som jo er sensitive dyr, reagerer på menneskets følelser og intentioner.

Parterapi med dig og din hest kan derfor være en effektiv måde at blive bevidst om den grundlæggende årsag til udfordringer i parforholdet.

FLERE GODE GRUNDE TIL AT FÅ PARTERAPI?

Det kunne være for at lære noget nyt, for at hjælpe hinanden igennem en svær tid, eller måske bare for at skabe en ny og vigtig relation i jeres liv.

Uanset hvad, er det vigtigt at huske på, at alt sker af en grund, og at det kan føre til positive ting i fremtiden. Du kan se det som en mulighed for vækst og udvikling, både personligt og i jeres daglige forhold.

Alt i alt kan dette mentorforløb være en unik og meningsfuld måde at arbejde med personlig udvikling og forbindelsen mellem dig og din hest.

Det kan blive en stærk og nærmest magisk oplevelse at arbejde sammen med din hest hver gang!

DIG SOM ELEV PÅ TELEPATISKOLEN

• Vi vil sammen finde de tidspunkter, der passer bedst til dig så du kan få mest muligt ud af hver session.
    • Vi vil også diskutere dine mål og behov for hver session, så vi kan tilpasse vores arbejde til dine specifikke behov og hjælpe dig med at opnå de resultater, du ønsker.

MODULER OG INDHOLD

Nedenfor er et eksempel på hvordan jeres forløb kan opbygges.

MODUL 1

Introduktion
    • Klargøring af dine udfordringer og målsætninger.
    • Hvordan kommunikerer din hest med dig?
    • Telepatisk klargøring af hestens udfordringer og målsætninger.
    • Ganganalyse af dig og din hest (Kan gøres på live opkald eller film)

MODUL 2

• Parterapi med telepati og clairvoyance som kommunikationsform.
    • Dig og din hest som spejl.
    • Nærværende relation.

MODUL 3

• Rideterapi og analyse. (Kan gøres på live opkald eller film).
    • Hvad hesten mærker i sin krop og hvordan det påvirker jeres forhold.

MODUL 4

• Negative og positive triggers i jeres parforhold.
    • Hvordan I vender jeres udfordringer til succes.

MODUL 5

• Gennemgang af jeres træning.
    • Hvad kan I gøre fysisk for at styrke træningen?
    • Hvad kan I gøre psykisk for at styrke træningen?

MODUL 6

• Aktivering af din indre telepati.
    • Hvordan du med lethed kan telepatere med din hest.
    • Bevidsthedsgørelse om hvornår din hest taler til dig og hvordan du svarer.

MODUL 7

• Hypnosesession til dig og din hest.
    • Hypnosen kan indtales så du kan høre den igen.
    • Få opløst dine dybeste overbevisninger og lad din hest spejle det.

MODUL 8

• Gennemgang af hvordan træning og ridning går.
      • Træning af din kontakt og telepati til din hest.
      • Telepatisk rideanalyse.

MODUL 9

• Clairvoyante beskeder til dig.
      • Negative og positive triggers.
      • Følelsesregulering akut ved hjælp af NLP og selvhypnose.

MODUL 10

• Planlægning af jeres fremtid og træning.
      • Styrkende øvelser for dig og din hest.
      • Opsummering.

Alle sessioner er personlige sessioner, enten online eller hos dig og din hest.

EKSTRA
        • Du vil blive tilføjet Telepatiskolens kursistgruppe med nye online sparringspartnere.
        • Trænings- og genoptræningsøvelser.

PRIS
        5 SESSIONER KR. 10.000