HOLISTISK MASSAGE TIL HUNDE
SESSION

Telepatiskolens massage til hunde går ud på at bruge en holistisk tilgang, hvor behandlingen ikke kun fokuserer på akutte problemer, men også på forebyggelse og vedligeholdelse af hundens generelle sundhed og trivsel.

Dette indebærer en vurdering af hundens kropsholdning, bevægelsesmønstre og muskeltilstand, samt en individuel tilpasset træningsplan og øvelser for at forbedre styrke og smidighed.

Din hunds almene tilstand kan påvirke dens træningspræstation og daglige velvære. Ved at bruge en holistisk tilgang i behandlingen, bliver både hundens fysiske, mentale og emotionelle tilstand taget i betragtning.

Telepatiskolens mål med behandlingen er at skabe en indbyrdes forståelse mellem hund og ejer, hvilket også inkluderer træning af begge parter.

MASSAGEN BESTÅR AF

Overfladisk massage | Bindevævsmassage | Healing

Sessionen starter med, at jeg laver en ganganalyse og i den forbindelse vil din hunds bevægeapparat blive gennemgået.  Jeg gennemgår derefter din hunds krop fra snude til pote. Efterfølgende går jeg stille og roligt i gang med massagen, som blandt andet stimulerer blodomløbet, og hjælper til at løsne affaldsstoffer i kroppen.

Jeg vil altid tage hensyn til hvor sensitiv din hund er, og derfor vil din hund få alle de pauser, den får brug for.
Det kan fx være din hund lige får brug for at gå til og fra massagen eller måske at få en tår vand.

I slutningen af sessionen vil du få tilbudt øvelser, som du eventuelt kan have brug for både til dig selv og din hund.
I kan på denne måde arbejde videre sammen med din hunds krop og psyke.

Det kan være en god ide, at give din hund tid til at restituere resten af dagen efter massagen, fordi den sagtens kan føle sig ekstra træt.

Hvis du, udover massagen, også ønsker telepatisk dialog eller healing til din hund, kan dette tilvælges både under og efter sessionen.

OBS!

Telepatisk dialog og healing kan også foregå via et billede af din hund

PRISER

Hundemassage